Teamfoto Bonthuis Vaartjes in nieuwe stijl

Makelaars voor
een goed gevoel

Bonthuis Vaartjes is een makelaar die begrijpt dat het kopen of verkopen van een huis een emotionele gebeurtenis is. Ze nemen de tijd om naar jouw wensen te luisteren en begeleiden je geduldig bij elke stap. Met oog voor detail en een sterk probleemoplossend vermogen zorgen ze voor een soepel en stressvrij proces. Hun betrokkenheid en persoonlijke aanpak maken het verschil, zodat jij met een goed gevoel jouw droomwoning vindt.

Makelaarsbord Bonthuis Vaartjes in nieuwe huisstijl
Socialmedia inrichting met stijlelement smile

De opdracht

Voor Bonthuis Vaartjes ontwikkelde ik een volledig nieuwe look & feel, gecombineerd met een sterke merkpositionering: Makelaars voor een goed gevoel. Van een nieuw logo en een visuele identiteit tot opvallende "te koop"-borden, socialmedia-campagnes en een volledig vernieuwde website – alles is ontworpen om één krachtig, samenhangend verhaal te vertellen. Het nieuwe beeldmerk verenigt de letters B en V, en een subtiele glimlach – een symbool voor de positieve ervaring die deze makelaar biedt bij het kopen of verkopen van een woning of bedrijfspand.

Logo ontwerp Bonthuis Vaartjes
Detail van het logo met subtiele glimlach-vormSocialmedia bericht met stijlelement smile
Website-ontwerp Bonthuis Vaartjes met frisse visuele identiteit

Bonthuis Vaartjes zorgt dat het goed voelt

Deskundig

Wij begeleiden u met vakkennis, zorg en aandacht. Door onze ervaring en kennis van de markt zorgen wij ervoor dat u zich goed voelt in elke stap van het proces.

Oplossingsgericht

We zorgen dat problemen geen stressmomenten worden, maar kansen om het anders — en beter — aan te pakken. Zo zorgen wij voor een goed gevoel.

Betrouwbaar

U staat er nooit alleen voor. Wij zijn er, elke stap, met heldere communicatie en eerlijke adviezen. Dat geeft u de zekerheid dat alles goed komt — en dat voelt gewoon goed.

Betrokken

We luisteren écht naar uw wensen. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in wie u bent en wat u zoekt, voelt u zich gehoord en begrepen. Dat geeft een goed gevoel.

Kleurgebruik in de nieuwe merkidentiteit
Makelaarsbord Bonthuis Vaartjes in nieuwe huisstijl

De rebranding omvatte ook de integratie van een overgenomen makelaarskantoor. Van de overgang tot de volledige uitrol van de nieuwe huisstijl: alles werd zorgvuldig afgestemd om het vertrouwen van bestaande klanten te behouden, en tegelijkertijd een frisse, eigentijdse uitstraling te introduceren – mét dat vertrouwde goede gevoel.

Typografie